duminică, 6 mai 2012

Cabina cosmica din Bolivia


Scott Corrales, cercetator OZN din America de Sud, a relatat o intamplare ce a avut loc in muntii Anzi, in luna iulie a anului 1962, in orasul Ayoaya, aflat la altitudinea de 6000 de metri, la 48 de kilometri de La Paz.
Intr-o prapastie adanca din apropierea asezarii, a cazut o “cabina cosmica” misterioasa, de forma cilindrica, iar in urma accidentului a aparut in zona o “felina” foarte ciudata. Animalul, care semana cu un ras, nu fusese vazut niciodata in zona si intre locuitorii orasului s-a lansat zvonul ca “felina” trebuie sa aiba vreo legatura cu cabina prabusita. Peste cateva saptamani, ea a fost prinsa intr-o capcana, iar oamenii au ucis fara mila sarmanul animal. Blana lui a fost cumparata de atasatul aviatiei americane din Bolivia, colonelul Wyme, si trimisa de urgenta in Statele Unite.
Din pacate, Corrales nu a pomenit nimic despre soarta cabinei, nici despre analiza blanii felinei stranii. In orice caz, intamplarea este interesanta, mai ales pentru ca, dupa cum vom vedea in cateva posturi viitoare, nu a fost singura catastrofa OZN din Anzi.
Pe Curand!

3 comentarii:

  1. Imi place blogul tau si l-am inclus pe lista blogurilor mele preferate.

    M-as bucura sa-mi incluzi si tu blogul pe lista ta...

    Numai bine !

    George Anghel
    http://trezirea-constiintei.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez foarte mult blogul dvs. si, in egala masura, eleganta mesajului pe care l-am primit. M-am conformat si, cu permisiunea dvs., voi prelua in continuare articole.
    Cu prietenie,
    V. Ionesi

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru comentarii!
    Apreciez interesul starnit de blogul meu... sper ca fascinatia sa continue ascendent!

    RăspundețiȘtergere