sâmbătă, 24 septembrie 2011

Doua cazuri fascinante de pe mare


Cercetatorul Fenomenului OZN, Antonio Ribera, relateaza in cartea sa Cele 12 triunghiuri ale mortii, doua cazuri foarte interesante de pe mare.
Primul se intampla pe 29 decembrie 1973, in apropiere de insulele Columbretes, vizavi de coasta Castellon, unde s-a intalnit in dimineata aceea vasul commercial Madatlantic, de nationalitate necunoscuta.
Nu era absolut nimeni la bord.
A fost gasit de vasul Urmaya, care era in tranzit de la Bilbao la Mallorca. “Dupa cum parea la prima vedere, Madatlantic a suferit un incendiu si a fost parasit de echipaj. Vasul a fost dus chiar in acea seara la Castellon de doua remorchere. S-a presupus ca echipajul s-a folosit de barcile de salvare, desi marinarii nu au fost gasiti niciodata, cu toate ca accidentul s-a produs relativ aproape de coasta spaniola, intr-o zona intens circulata, unde parea practic imposibil sa te pierzi.”
Cel de al doilea caz straniu apare in stirea urmatoare (reprodusa de Hoja del mar, in numarul 123 din 1975) si se refera nu la disparitia unui echipaj, ci a unui intreg vas:
“Arrecife de Lanzarote – De doua luni si jumatate nu se stie nimic de soarta cargoului spaniol Maribel Rivas, condus de capitanul Marinei Comerciale Pablo Garcia, de patruzeci si sase ani, originar din Arrecife, invecinata cu Las Palmas din Gran Canaria. Vasul a ridicat ancora din portul Catellon de la Plana pe 22 august, indreptandu-se spre portul libian Bengasi. Transporta materiale de constructii. Pana in clipa de fata nu s-a primit nici un mesaj despre vasul care masoara cincizeci de metri lungime si are noua oameni la bord, toti spanioli.
In mod normal, traversarea de la Castellon in Libia se face in sapte sau zece zile. Cercetarile efectuate pana in acest moment de agentia maritima, proprietara lui Maribel Rivas, pentru a-l gasi, nu au dat nici un rezultat.
Sotia capitanului Garcia, Carmen Eugenio Caballero, care are noua copii si este originara tot din Arrecife a comunicat acest caz ziarului La Provincia, din Las Palmas, in speranta ca va primi vreo veste despre situatia sotului sau, ai carui tata si bunic fusesera asemenea capitani in Marina Comerciala.”
Trebuie remarcat faptul ca ruta lui Maribel Rivas il ducea prin aceleasi zone unde se inregistrasera numeroase incidente anormale: punctul unde a aparut abandonat Madatlantic si vestul Mediteranei, in largul golfului Tolon din Franta, unde s-au produs ciudate accidente cu submarine, pe care le voi prezenta in viitor.
Pe Curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu